Forum Sojuszu AFTERMATH PL
Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Wyrównanie bohaterów 3, 4 i 5 gwiazdkowych (analiza, porady)
== Początkowa rada ==
Bohaterowie drużyny są bohaterami, których używasz na mapie (energia świata), najazdy lub tytany (energia sojuszu).
Po uzyskaniu dostępu do 2 * bohaterów, od szkolenia z niskimi kosztami rekrutacji (rekrutacja na poziomie 4 lub RT4), bohaterowie, którzy mają 1 *, nie są warty wyrównywania.
Po uzyskaniu dostępu do 3 * Heroes, treningu rekrutacyjnego Elite (RT13) lub pełnego zespołu 3 * z epickich tokenów summonów, bohaterowie, którzy mają 2 *, nie są warty wyrównywania.
== Prosta rada ==
Aby wyrównać 4 * bohaterów twojego zespołu, wypoziomuj ich bohaterami SAMEGO koloru, które są 1 * lub 2 *.
Aby wyrównać 5 * bohaterów twojego zespołu, wypoziomuj ich bohaterami SAMEGO koloru, które są 1 *.
Aby wyrównać 3 * bohaterów twojego zespołu, możesz użyć dowolnego bohatera z tego samego koloru, w tym Trainer Heroes (v1.8), ale regularne 1 * i regularne 2 * są najlepsze.
Użyj duplikatów bohaterów, aby wyrównać tego samego bohatera w twoich drużynach. Przykład: użyj Graymane do wyrównania Graymane'a.
== Kompleksowa rada ==
Aby wyrównać bohaterów swojej drużyny ze specjalnymi umiejętnościami 8/8 (mają maksymalną specjalną umiejętność), wypoziomuj ich dowolnym bohaterem SAMEGO koloru, w tym Trainer Heroes (v1.8), ale bohaterami rekrutów niskobudżetowych Szkolenie lub dodatkowe tanie szkolenia rekrutacyjne są najtańsze dla żywności i rekrutów.
Aby wyrównać bohaterów 4 * i 5 * twojego zespołu, którzy osiągnęli poziom 3 na poziomie 4 (dwa razy wzniesiony) lub 6/8 specjalnych umiejętności, użyj dowolnego bohatera tego samego koloru, w tym Trenerów Bohaterów (v1.8), ale regularnego 1 * i regularne 2 * są najlepsze.
== Dane za wnioskami ==
== Wyrównanie czasu i kosztów (jedzenie, rekrutacja) ==
Używanie bohaterów SAMEGO koloru, które są 1 * lub 2 * z taniego szkolenia rekrutacyjnego (szkolenie 11 lub RT11) daje twojemu zespołowi 2160+ XP dziennie na szkolenie obóz. Wysoki XP dziennie na jeden obóz treningowy jest dobry. Kosztuje 5,6 tys. Lub mniej, w żywności dla +1000 punktów XP. Kosztuje 11,1 rekrutów lub mniej, w rekrutach na +1000 punktów XP. Niski poziom żywności i liczba rekrutów na +1000 punktów XP jest dobra.
== Skill Roll Math ==
Każda warstwa bohatera ma maksymalny poziom. Przykład: Bohater 4 *, Poziom 1 ma maksymalny poziom 40. Dopóki nie zdobędziesz materiałów wznoszenia do następnej warstwy, nie możesz dalej poziomować swojego bohatera 4 * lub 5 *. Z tego powodu chcesz mieć najwyższą wartość umiejętności +% umiejętności na 1000 punktów doświadczenia.
Trening z 4 * bohaterem tego samego koloru daje 1080 XP i + 8% rzutu umiejętności.
Trening z sześcioma 1 * bohaterami tego samego koloru daje 180 XP x6 = 1080 XP i + 12% rzutu umiejętności.
Generator liczb losowych (RNG) wciąż może cię zepsuć, ale 1 * bohaterowie tego samego koloru podniosą twoją specjalną umiejętność o wiele szybciej, abyś mógł dłużej cieszyć się specjalną umiejętnością 8/8. 1 * bohaterowie dadzą ci również wyższe umiejętności specjalne, czekając na zdobycie materiałów do wznoszenia dla następnego poziomu 4 * i 5 * bohaterów.
Jest to mniej ważne dla 3 * bohaterów, ponieważ ich materiały do wznoszenia są łatwiejsze do zdobycia. Ale 1 * bohaterowie są nadal najlepsi do rzucania umiejętnościami.
Uwaga: Wyjątkiem są zduplikowani bohaterowie. Wyrównanie bohatera z jego duplikatem daje + 25% rzutu umiejętności na duplikat. Tak więc czterech zduplikowanych bohaterów daje 100% szansę na zwiększenie umiejętności specjalnych.
== Umiejętność Złożona Matematyczna Zręczność ==
Używanie bohaterów SAMEGO koloru, które są 1 * lub 2 * daje bohaterowi 4 * lub 5 * bohaterowi + 8,54% umiejętności / 1000 XP lub więcej. Jeśli wyrównasz bohaterów swojego zespołu za pomocą bohaterów innego koloru niż 4 * otrzymasz tylko + 4,44% rzutu umiejętności / 1000 XP, co oznacza, że twoje specjalne umiejętności będą 52% tak wysokie, jak przy użyciu tego samego koloru i 1 * lub 2 * dla wyrównania twojego bohaterowie drużyny (jest to uproszczenie do celów porównawczych).
[Edytuj: dodawanie danych z Bohaterów Trenera 1.1.9]
== Dane ==
[1 * Bohaterowie]
trzy 1 * Bohaterowie Bohaterów użyli do wyrównania bohatera o tym samym kolorze równego 3600 XP i + 6% rzutu umiejętności
dwadzieścia jeden * zwykłych bohaterów używanych do wyrównania bohatera o tym samym kolorze wynosi 3600 XP i + 40% rzutu umiejętności
[2 * Bohaterowie]
pięć 2 * Bohaterów Treningowych używanych do wyrównania bohatera o tym samym kolorze równym 9000 XP i + 20% skoku umiejętności
dziewiętnaście 2 * zwykłych bohaterów używanych do wyrównywania bohatera o tym samym kolorze równa się 8892 XP i + 76% rzutu umiejętności
== Data Complex ==
1 * inny kolor = 150 XP dla regularnego bohatera / 1000 XP dla trenera lub współczynnik 1: 6,66
1 * ten sam kolor = 180 XP dla regularnego bohatera / 1200 XP dla trenera lub współczynnik 1: 6.66
2 * inny kolor = 390 XP dla zwykłego bohatera / 1500 XP dla trenera lub stosunek 1: 3,85
2 * ten sam kolor = 468 XP dla zwykłego bohatera / 1800 XP dla trenera lub stosunek 1: 3,84
== Rekrutuj koszty treningu, zdobądź PD i zdobywaj umiejętność ==
== Szkolenie rekrutacyjne o niskim koszcie ==
Korzystanie z taniego obozu szkoleniowego (RT11)
2 rekrutów, 1k żywności, 12 za dzień
1 * inny kolor =
150 XP (6,7k jedzenia / 1k XP, 13,3 rekrutów / 1k punktów XP)
+ 1% rzutu umiejętności (+ 6,66% rzutu umiejętności / 1k XP)
1800 XP / dzień dla drużyny
1 * ten sam kolor =
180 XP (5,6k jedzenia / 1k XP, 11,1 rekrutów / 1k punktów XP)
+ 2% rzutu umiejętności (+ 11,11% rzutu umiejętności / 1k XP)
2160 XP / dzień dla drużyny
2 * inny kolor =
390 XP (2,6k żywności / 1k XP, 5,12 rekruci / 1k XP)
+ 2% rzutu umiejętności (+ 5.12% rzutu umiejętności / 1k XP)
1800+ XP / dzień dla drużyny (stosunek do 1 * bohaterów wynosi nieznany)
2 * ten sam kolor =
468 XP (2,1k żywności / 1k XP, 4,27 rekrutów / 1k XP)
+ 4% rzutu umiejętności (+ 8,54% rzutu umiejętności / 1k XP)
2160+ XP / dzień dla drużyny (stosunek do 1 * bohaterów wynosi nieznany)
== Gwarantowane rzadkie szkolenie rekrutów ==
Korzystanie z gwarantowanego, rzadkiego obozu treningowego (RT12)
45 rekrutów, 164 tys. Żywności, 0,5 dziennie
3 * inny kolor =
630 XP (260k żywności / 1k XP, 71 rekrutów / 1k XP)
+ 3% rzutu umiejętności (+ 4,76% rzutu umiejętności / 1k XP)
315 XP / dzień dla drużyny
3 * ten sam kolor =
756 XP (216k jedzenia / 1k XP, 59 rekrutów / 1k XP)
+ 6% rzutu umiejętności (+ 7,93% rzutu umiejętności / 1k XP)
378 XP / dzień dla drużyny
== Elitarny trening rekrutacyjny ==
Korzystanie z elitarnego obozu treningowego (RT13)
70 rekrutów, 265 tys. Żywności, 0,5 dziennie
4 * inny kolor =
900 XP (294k jedzenia / 1k XP, 77,77 rekrutów / 1k XP)
+ 4% rzutu umiejętności (+ 4,44% rzutu umiejętności / 1k XP)
315+ XP / dzień dla drużyny (stosunek do 3 * bohaterów jest nieznany )
4 * ten sam kolor =
1080 XP (245k jedzenia / 1k XP, 64,81 rekrutów / 1k XP)
+ 8% rzutu umiejętności (+ 7,40% rzutu umiejętności / 1k XP)
378+ XP / dzień dla drużyny (stosunek do 3 * bohaterów jest nieznany )
Offline
Strony: 1